Obrovskou výhodou tematického obsahu je jeho využití pro linkbuilding. Na vybraný obsah snadno získáte odkazy, oslovíte jím nové partnery a influencery a zvýšíte kvalitu vašeho webu. Příkladem jsou případové studie nebo rozhovory se známými osobnostmi. Posuzování efektivity tvorby z hlediska linkbuildingu by mělo být samozřejmou součástí dobré obsahové strategie.
Výhodná metrika. Atraktivní obsah přirozeně získává odkazy i bez vašeho přičinění. Kontrolujte získané backlinky pomocí SEO nástrojů.
Zpětné odkazy nejsou jediným prvkem, který ovlivňuje pozice v SERPu. Vyhledávače se snaží posuzovat výsledky z pohledu uživatelů. Velkou roli hraje známost webu, se kterou vám atraktivní obsah pomůže (včetně virálních kampaní). Na druhou stranu je zlepšení pozic často problematickou metrikou, protože zde rozhoduje více faktorů, podobně jako je tomu u zvýšení návštěvnosti.
Používejte služby Google Alerts, mention nebo jiné.
Obsahový marketing je dlouhodobá záležitost. Správná kontinuální tvorba obsahu vám umožní plynule postupovat dopředu. Měli byste získávat další příležitosti k oslovení návštěvníků a budovat jméno – to vám postupně otevře dveře ke spolupráci s jinými významnými hráči.
Je dobré připomenout, že obsah není jen na vašem webu. A že nejde jen o prostý text. Jedná se také o newslettery, profily na sociálních sítích, galerie na službách třetích stran, aplikace ke stažení a mnoho dalšího. I starý obsah můžete efektivně recyklovat a znovu zapojit do hry.
Investujete do obsahového marketingu? Používáte uvedené metriky, nebo jsou pro vás primární jiné?
Infografika: Metriky v obsahovém marketingu | Zdroj: infographics.ws
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...
Informace o souborech cookies najdete na adrese https://www.google.com/policies/technologies/cookies/.
Vánoční sezóna je opět tady. E-shopy ohlašují zvýšený zájem zákazníků. Jak uspět v konkurenčním prostředí? Jsou nejlepší cestou nízké až...
at 6:13 pm
Všechno to je pravda. Ovšem taky záleží na konkurenci. I když se říká, že když podporujete odvětví, podporujete obor, a když obor, podporujete sami sebe. Těžko to ale potvrdíte, když se nedočkáte odezvy, čili objednávek/nákupů.