2 SEO mýty, které mohou potopit web - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti

2 SEO mýty, které mohou potopit web

Květen 10, 2010 5:59 amŽádný komentář

SEO mýty

S vtrhnutím pojmu SEO na český internet se roztrhl pytel s nejrůznějšími weby, na kterých najdete neověřené a často protichůdné informace o optimalizaci pro vyhledávače. Méně zkušené správce stránek mohou některé „návody“ zmást. Zákazník může snadno znejistět, když mu vysvětlujete, že základní SEO není žádná magická dovednost.

2 zakořeněné SEO mýty:

1. SEO je zcela oddělená část webdesignu

Představte si, že jste v pozici vyhledávače. Máte konkurenci a abyste si udrželi stávající a získali nové uživatele, musíte jim předložit obsah, který hledají. To znamená kvalitní obsah. Vyhledávače se snaží napodobit preference lidí (proto najímají studenty, kteří vyhodnocují výsledky vyhledávání).

Práce na obsahu cíleném na návštěvníky a práce s vytvořenou komunitou je tedy z dlouhodobého hlediska mnohem účinnější nejen pro získání vyšších pozic.

„Obsah webu je král.“  

2. SEO je jednorázová záležitost

Z předchozího bodu vyplývá, že SEO je stálá práce na obsahu. Nikoli jednorázový úkon. Nejde o vložení lišty na web ani jednorázový nákup odkazů.

Pro dobré umístění jsou důležité poslední změny na webu. Vyhledávače upřednostní častěji aktualizovaný a prověřený web před pomalejším konkurentem s vyššími ranky.

Doba se zrychlila, lidé chtějí stále něco nového. To novinky přitahují pozornost a prodávají. A hlad po aktuálním obsahu a textech je tak velký jak u čtenářů, tak vyhledávačů.

Viz:

Leave a reply


Zaujal vás článek?
Školení linkbuildingu? Pojďte raději na praktický workshopVíce »
+ +
Starší příspěvky:
3 tipy pro kvalitní SEO

3 tipy, jak zvýšit návštěvnost stránek.

Zavřít