3 kroky ke čtivějším textům - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti

3 kroky ke čtivějším textům

Březen 12, 2011 7:09 pmŽádný komentář

Kvůli záplavě nejrůznějších webů, magazínů a blogů je stále těžší získat stálého čtenáře. Najít v nepřeberném balastu kvalitní čtivo totiž stojí čas – a ten má málokdo. Spěchající návštěvník proto raději dává přednost již ověřeným zdrojům a k těm novým je nedůvěřivý.

Jediným způsobem, jak v takové situaci uspět je kvalitní obsah.

Zde jsou další tři tipy pro psaní poutavějších webových textů, které vám pomohou přilákat čtenáře.

1. Piště atraktivní nadpisy a úvodníky

Jedno z hlavních copywritingových pravidel zní, že polovinu času věnovaného tvoření článku by mělo zabrat vymýšlení titulku. Je to právě těchto několik prvních slov, co rozhoduje. Pokud se vám zde nepodaří zaujmout, je všechna další práce zbytečná.

Titulek by měl být krátký, zajímavý a zároveň informativní. Po jeho přečtení a krátkém přelétnutí úvodního odstavce by měl mít návštěvník představu o obsahu celého textu.

2. To nejdůležitější na úvod

Používejte systém obrácené pyramidy. Hlavní informace vložte co nejblíže úvodu. Nejdříve uveďte výsledek, až potom postup.

3. Uzpůsobte texty rychlému čtení a netrpělivému čtenáři

Pište v krátkých větách, text přehledně rozdělujte odstavci a nadpisy.

Nejzajímavější části vyzdvihněte pomocí:

  • Seznamů
  • Zvýraznění a kurzívy
  • Nadpisů a podnadpisů

Zvýraznění, seznamy a nadpisy se snadno používají. Okamžitě sdělují svůj obsah a dokáží zadržet návštěvníka, který se už chystal odejít. Navíc často i zachrání v situaci, kdy je celý text nevalné kvality a je potřeba alespoň něčím zaujmout.

SEO školení První místa.cz

   
       
           
       
   

Leave a reply


Zaujal vás článek?
Školení linkbuildingu? Pojďte raději na praktický workshopVíce »
+ +
Starší příspěvky:
Kritériem úspěchu webu není jen vysoká návštěvnost

U špičkové optimalizace e-shopu nebo firemní prezentace nejde o co nejvyšší pozice a návštěvnost. Jde o cílené návštěvníky a konverzi...

Zavřít