Google Instant dá optimalizaci nový rozměr - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti
Google Instant dá optimalizaci nový rozměr

Google Instant dá optimalizaci nový rozměr

Říjen 4, 2010 4:23 amŽádný komentář

Google Instant

S příchodem instantního vyhledávání se objevily názory o smrti SEO. Skutečnost je ale přesně opačná. Očekává se intenzivnější snaha o přední pozice a masivnější nasazení PPC. Nejlepší výsledky na SERPu se dočkají nejvyšších prokliků – na úkor méně úspěšných webů.

Obecně se soudí:

  • Zvýší se proklik u předních výsledků, včetně PPC, ubyde scrollování
  • Zvýší se důležitost obecných dotazů, longtail ustoupí

Svým způsobem je Instant (r)evoluční

Google opět potvrdil, že ví, co uživatelé chtějí – rychlost. Lidé jsou na internetu neustále zahlcováni aktualitami a obrovským množstvím informací. Chtějí všechno hned. Klikat/mačkat na enter je zbytečnost.

Instantní vyhledávání má tak velkou váhu. Od Googlu teď kopírují ostatní (i když s podobným systémem před lety neúspěšně přišlo Yahoo).

Problém nastal u optimalizace. Google Instant byl přijat s velkou publicitou a často zveličován ve všech směrech. A když někdo vlivný prohlásil například domněnku o zániku longtailu, zpráva se začala lavinově šířit a různě měnit.

Reference

SEO školení První místa.cz

   
       
           
       
   

Leave a reply


Chcete se naučit SEO? Udělám vám školení na míru.První místa.cz
+ +
Starší příspěvky:
Copywriting podle normostran

Hlavním požadavkem většiny poptávek po textech je délka, nejčastěji v počtu normostran. Zadavatel nenapíše nic o kvalitě nebo cílení webu,...

Zavřít