Google Instant dá optimalizaci nový rozměr - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti

Google Instant dá optimalizaci nový rozměr

Říjen 4, 2010 4:23 amŽádný komentář

Google Instant

S příchodem instantního vyhledávání se objevily názory o smrti SEO. Skutečnost je ale přesně opačná. Očekává se intenzivnější snaha o přední pozice a masivnější nasazení PPC. Nejlepší výsledky na SERPu se dočkají nejvyšších prokliků – na úkor méně úspěšných webů.

Obecně se soudí:

  • Zvýší se proklik u předních výsledků, včetně PPC, ubyde scrollování
  • Zvýší se důležitost obecných dotazů, longtail ustoupí

Svým způsobem je Instant (r)evoluční

Google opět potvrdil, že ví, co uživatelé chtějí – rychlost. Lidé jsou na internetu neustále zahlcováni aktualitami a obrovským množstvím informací. Chtějí všechno hned. Klikat/mačkat na enter je zbytečnost.

Instantní vyhledávání má tak velkou váhu. Od Googlu teď kopírují ostatní (i když s podobným systémem před lety neúspěšně přišlo Yahoo).

Problém nastal u optimalizace. Google Instant byl přijat s velkou publicitou a často zveličován ve všech směrech. A když někdo vlivný prohlásil například domněnku o zániku longtailu, zpráva se začala lavinově šířit a různě měnit.

Reference

SEO školení První místa.cz

            
                
                    
                                     
                                 
   
Google Instant dá optimalizaci nový rozměr
           
       
                             
                         

Leave a reply


Zaujal vás článek?
Školení linkbuildingu? Pojďte raději na praktický workshopVíce »
+ +
Starší příspěvky:
Copywriting podle normostran

Hlavním požadavkem většiny poptávek po textech je délka, nejčastěji v počtu normostran. Zadavatel nenapíše nic o kvalitě nebo cílení webu,...

Zavřít