Hledám obsahového stratéga jako parťáka při propagaci neziskovky - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti
Hledám obsahového stratéga jako parťáka při propagaci neziskovky

Hledám obsahového stratéga jako parťáka při propagaci neziskovky

Září 23, 2014 3:06 pmŽádný komentář

Máte zkušenosti s tvorbou atraktivního obsahu, chcete udělat dobrý skutek a zapracovat na svém jménu? Nabízím vám spoluúčast na nadějném projektu pro neziskovku. Zmíněný projekt má podle našich zkušeností i podle mediálního poradce velký potenciál oslovit mnoho lidí a přinést užitek neziskové organizaci.

Rád bych touto oslovil markeťáky a obsahové stratégy, jenž by měli zájem přispět vlastní aktivitou nebo třeba jen svým pohledem na věc. Delší dobu spolupracuji s neziskovou organizací Nekupuj. Adoptuj!. Za poslední měsíce se nám podařilo dostat do velkých médií, oslovit cílovou skupinu a najít řadu partnerů z více oblastí, od umělců po politiky. Vedle nového webu připravujeme také specifický typ obsahu, u kterého díky domluveným partnerům i obecnějšímu zaměření očekáváme velký dosah. Budeme spolupracovat?

Koho hledám?

Odborníka na obsahový marketing. Ale i další specialisty. Jde hlavně o PR, spolupráci s médií nebo fundraising. Nejsem expert v uvedených oblastech a rád se přiučím při spolupráci s někým zkušenějším.  

Co získáte?

Dobrý pocit. A možnost podílet se na zajímavém projektu, který vylepší váš brand. Možná také získáte nové zkušenosti, jež zúročíte jinde.

Z hlediska marketingu je samozřejmě primární konverze – neziskovce se investovaný čas musí vyplatit. Právě zde zkušený markeťák velmi pomůže.

Budeme spolupracovat?

Pokud vás poslední odstavce zaujaly nebo jen máte dotaz, napište mi prosím prostřednictvím formuláře:

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva

SEO školení První místa.cz

   
       
           
       
   
Hledám obsahového stratéga jako parťáka při propagaci neziskovky
   
5 (100%) 1 vote                            
   

Leave a reply


Chcete se naučit SEO? Udělám vám školení na míru.První místa.cz
+ +
Starší příspěvky:
Obsahový marketing prakticky: jak využít již publikovaného obsahu?

Investujete do tvorby článků, návodů nebo jiného obsahu? Oživte výsledky své dřívější práce pomocí osvědčených metod.

Zavřít