Originální způsob linkbuildingu č. 1: Spolupráce mezi weby - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti

Originální způsob linkbuildingu č. 1: Spolupráce mezi weby

Říjen 31, 2012 11:18 pm3 komentáře

Startuji nový seriál článků o nevšedních způsobech budování zpětných odkazů. Podívejme se na úspěšnou spolupráci mezi weby podobného zaměření.

V následujících tematických článcích postupně najdete další originální možnosti linkbuildingu, které jsou efektivnější než ty klasické a navazují na trend linkbuildingu 2.0.

Spolupráce mezi oborově příbuznými weby

Co si pod tímto pojmem představit? Jednoduše vzájemné doporučení u webů, které jsou podobného ražení, ale zároveň si nemohou přetahovat zákazníky. Může jít například o portál nabízející cvičební lekce, jenž naváže spolupráci s e-shopem zaměřeným na doplňky výživy.

Doporučení může probíhat na více úrovních. Nejen uvedením v sekci partneři, viz článek „Je výměna odkazů mrtvá?“. Možnosti jsou prakticky neomezené – od představení v newsletterech, přes zmínku na facebook fanpage, až po společné propagační akce, ale třeba i tvorbu společného magazínu o zdravém životním stylu.

Příkladem je uveřejněný článek / newsletter s pozvánkou na akci fitness centra, který zároveň zmiňuje i výhodné akce v partnerském e-shopu. A naopak. Cílení návštěvníci se tak začnou zajímat o nabídky obou webů.

Výhodou tohoto druhu linkbuildingu je získání nových návštěvníků a zpětných odkazů z tematicky podobného zdroje. Také se posílí značka v komunitě.

Jaký máte na tento způsob propagace názor? Zkoušeli jste jej někdy? Napište komentář.

SEO školení První místa.cz

            
                
                    
                                     
                                 
   
Originální způsob linkbuildingu č. 1: Spolupráce mezi weby
5 (100%) 1 vote            
       
                             
                         

3 komentáře

  • Platí to i pro affil weby? Své menší weby občas takto provážu s většími magazíny apod.

  • Marek Hnátek

    Určitě je to možné. Sice mám zkušenost pouze s takovou spoluprací pouze u webů „stejné váhy“, ale proč nevyužít třeba mikrostránky apod.

  • Spolupráce s příbuznými weby se mi jeví jako nejvíc užitečná. Přivádí nové návštěvníky, stačí psát o službách nebo zajímavém tématu “konkurence”. Získat mohou obě strany.

Leave a reply


Zaujal vás článek?
Školení linkbuildingu? Pojďte raději na praktický workshopVíce »
+ +
Starší příspěvky:
14 klasických způsobů linkbuildingu

Souhrn známých a „provařených“ metod vytváření zpětných odkazů. Nemají zázračný efekt, používá je každý, ale při trpělivém přístupu zvyšují návštěvnost...

Zavřít