Ostatní Archivy - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti

Kategorie blogu: Ostatní

Kde se v on-line marketingu vzdělávat zdarma?

Digitální Garáž Google

Je spousta dobrých placených školení (workshopů, webinářů…) i akcí věnovaných marketingu. Jsou ale i ty, které jsou zdarma a na které je vhodné se zaměřit, než do vzdělání zainvestujeme. Mrkněte na jejich seznam.

SEO a PPC specialisti z Vysočiny, pojďme se scházet

Na Vysočině nedávno vznikl nový coworking Hubbr. Při té příležitosti nás napadlo oživit myšlenku mastermind skupiny SEO a PPC odborníků, ať za novými znalostmi nemusíme pořád jezdit do Prahy, Brna nebo Ostravy. Pojďme se čas od času scházet, vyměňovat zkušenosti a vzájemně se posouvat dál.

Říká se, že specialista je jen tak dobrý jako jeho kolegové, blízcí spolupracovníci a mentoři. Pokud se tedy zajímáte o SEO, PPC a související obory, přidejte se do mastermind skupiny na Facebooku.

Aktuální představa je taková, že se na jednotlivých setkáních budeme věnovat jak novinkám, tak konkrétním úkolům a tématům (klíčovka, audity, obsahové strategie…). Skupina samozřejmě bude mít i jiné účely než jen pořádání srazů. Jde o ideální místo pro diskusi nebo výměnu kontaktů.    

Mastermind Vysočina »

Jak jsem objevil  ̶A̶m̶e̶r̶i̶k̶u̶  ShopCamp

ShopCamp 2016

Po Barcampech v Plzni, Budějovicích a Brně proběhla další významná oborová akce – třetí ročník ShopCampu. Ten pořádají ShoptetShopSys. Protože mi předchozí ročníky unikly, těšil jsem se na tento. A celý den strávený na ČVUT v Praze stál za to. Přináším ohlédnutí a poznámky z přednášek a workshopu linkbuildingu.

Chcete si SEO dělat sami? Navštivte nové školení První místa.cz


SEO školení První místa.cz

Zvažovali jste někdy, že si SEO budete dělat sami, ať už kompletně nebo jen některé činnosti? SEO školení První místa.cz je jako první u nás zaměřeno na zaučení vlastních in-house specialistů. Je sice bez oběda a certifikátu, ale věřím, že přínos bude mít v něčem jiném. A navíc je při objednání do konce září za zvýhodněnou cenu.

Školení ocení především menší a střední firmy, freelanceři a další, kteří chtějí mít optimalizované stránky bez nutnosti platit drahé měsíční paušály za služby, jimž někdy plně nerozumí. Vedle teoretické a praktické části tedy obsahuje i část zaměřenou na reporting, vyhodnocování výsledků a průběžné úpravy SEO strategie.  

Vše, co potřebujete vědět o pořádání marketingových soutěží z hlediska zákona

Vše, co potřebujete vědět o pořádání marketingových soutěží z hlediska zákona

Soutěže můžou být přínosným marketingovým nástrojem. Na českém internetu sice existuje řada soutěžních webů, ale ty nemají mezi markeťáky příliš dobrou pověst, protože je okolo nich soustředěna komunita „profesionálních soutěžících“. Lepším způsobem je pořádání vlastních soutěží. Jenomže jak na ně z hlediska zákona? V čem je rozdíl mezi spotřebitelskou nebo marketingovou soutěží a loterií, co můžete nabídnout výhercům nebo kdy musíte zaslat informace na místní finanční úřad? Na to odpovídá Lucie Radkovičová, specialistka na internetové a marketingové právo.

Jako bonus na konci příspěvku najdete seznam všech nezbytností, které je potřeba mít z hlediska zákona zajištěny pro bezproblémový průběh vaší soutěže. Aktuálně pro jednoho klienta také připravuji soutěž, jakmile bude uveřejněna, všechna její specifika dám opět na blog.

Zaujal vás článek?
Školení linkbuildingu? Pojďte raději na praktický workshopVíce »
+ +