Slovník pojmů - SEO specialista Marek Hnátek
View Sidebar
SEMOR - nebuď mouchou v síti

Slovník pojmů

Infografika

Vizuální ztvárnění dat – nejlépe co nejvíc atraktivní, ale zároveň přehlednou formou. Jde o nový trend v linkbuildingu.

Více v článku Originální způsob linkbuildingu č. 8: Infografika.

Linkbaiting

Zjednodušeně lákání odkazů na kvalitní, užitečný nebo zajímavý obsah.

Ukázky konkrétní postupů v linkbaitingu najdete v příspěvku 14 cest, jak přilákat zpětné odkazy.

Linkbuilding

Obecně budování a získávání zpětných odkazů. Jsou desítky způsobů, jak získat linky. Rozlišujeme aktivní linkbuiding, kdy sami vyvíjíme aktivitu (registrace do katalogů, SEO články) a pasivní linkbuilding, neboli také linkbaiting, kdy lákáme odkazy na kvalitní, kontroverzní nebo jinak zajímavý obsah.

Seznam netradičních způsobů linkbuildingu se nachází v seriálu linkbuilding prakticky.

PPP

Zkratka Pay Per Post – platba za příspěvek. Na českém webu najdeme řadu PPP systémů. Seznam těch hlavních je v článku Změní se něco v českém PPP?.

SEO

Zkratka Search Engine Optimization – česky optimalizace pro vyhledávače. Představuje souhrn praktik, jejichž cílem je jak získat lepší umístění ve vyhledávačích, tak i zároveň splnit obchodní cíle webu (konverze, zisk, návštěvnost). Základní informace najdete v příspěvku Co je vlastně SEO.

Zaujal vás článek?
Školení linkbuildingu? Pojďte raději na praktický workshopVíce »
+ +