Jednoduché kroky, pomocí kterých můžete odstartovat nový nával objednávek. Jejich použití však závisí na vyspělosti použitého e-shopového systému.
1. Zjednodušte objednávkovou stránku
Co nejvíc svým zákazníkům usnadňete nákup. Zapomeňte na otravný postup v několika krocích. Na jednu stranu vložte všechny formuláře potřebné k dokončení objednávky. Konverzní poměr se může zvýšit i o 10 a více procent.
Zároveň ale nezapomeňte, že případná oprava chybných údajů – s možností návratu na předchozí stranu – by měla být stejně jednoduchá.
Skvělou volbou je používání persistent cookies – pokud bude mít zákazník vybrané zboží v košíku a e-shop na několik hodin opustí, po návratu ho nebude muset vkládat znovu.
2. Vytvořte stránku „O nás“
Vzbudíte důvěru, získáte sympatie a během okamžiku se odlišíte od stovek jiných e-shopů. Stačí několik vět.
3. Využijte sociální sítě
A zapojte návštěvníky do aktivity. Facebook, Twitter a další služby vám nejen umožní přímý kontakt se zákazníky, navíc se mohou stát i neocenitelným zdrojem inspirace pro zlepšení webu. Dále je zde i šance zlepšení pozic ve vyhledávačích: