View Sidebar
3 tipy, jak během několika minut zvýšit konverzní poměr e-shopu

3 tipy, jak během několika minut zvýšit konverzní poměr e-shopu

Prosinec 23, 2010 1:13 amŽádný komentář
Share Button

Jednoduché kroky, pomocí kterých můžete odstartovat nový nával objednávek. Jejich použití však závisí na vyspělosti použitého e-shopového systému.

1. Zjednodušte objednávkovou stránku

Co nejvíc svým zákazníkům usnadňete nákup. Zapomeňte na otravný postup v několika krocích. Na jednu stranu vložte všechny formuláře potřebné k dokončení objednávky. Konverzní poměr se může zvýšit i o 10 a více procent.

Zároveň ale nezapomeňte, že případná oprava chybných údajů – s možností návratu na předchozí stranu – by měla být stejně jednoduchá.

Skvělou volbou je používání persistent cookies – pokud bude mít zákazník vybrané zboží v košíku a e-shop na několik hodin opustí, po návratu ho nebude muset vkládat znovu.

2. Vytvořte stránku „O nás“

Vzbudíte důvěru, získáte sympatie a během okamžiku se odlišíte od stovek jiných e-shopů. Stačí několik vět.

3. Využijte sociální sítě

A zapojte návštěvníky do aktivity. Facebook, Twitter a další služby vám nejen umožní přímý kontakt se zákazníky, navíc se mohou stát i neocenitelným zdrojem inspirace pro zlepšení webu. Dále je zde i šance zlepšení pozic ve vyhledávačích:

Školení a workshop linkbuildingu

Share Button
   
       
           
      
   

Leave a reply


CommentLuv badge

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...

Informace o souborech cookies najdete na adrese https://www.google.com/policies/technologies/cookies/.

Zavřít

Starší příspěvky:
Důležitost webového textu

Představte si, že navštívíte nový a moderní obchodní dům. Nejnovější sortiment a celková atmosféra na vás udělají skvělý první dojem....

Zavřít