View Sidebar
Anketa – je pro vás (nej)nižší cena rozhodující pro nákup v e-shopu?

Anketa – je pro vás (nej)nižší cena rozhodující pro nákup v e-shopu?

Září 24, 2013 2:49 pm0 comments

Řídíte se při on-line nakupování nejnižší cenou? Nebo je pro vás primární něco jiného, například důvěryhodnost obchodu, prozákaznický přístup a jistota kvalitní koupě? Zúčastněte se prosím malé ankety na toto téma.

Anketa obsahuje tři části. Jejich zodpovězení vám zabere 2 minuty. Můžete vyplnit jen některou z otázek.

Nakupování na internetu – řídíte se podle nejnižší ceny?

První dvě otázky se týkají konkrétního typu produktů – představte si, že vybíráte nové vybavení do kanceláře (tiskárna, tablet, mobil) v ceně okolo pěti tisíc Kč. Jaká jsou podle vás kritéria dobrého nákupu?

Poslední otázka je obecně zaměřená na příklady úspěšných e-shopů. Jde tedy spíše o takový zdroj inspirace. Ještě popřemýšlím, jak ji zakomponovat do vyhodnocení výsledků.

Jsem zvědavý na výsledky. Čtenáři blogu patří mezi počítačově vzdělanější část populace. Bude zajímavé sledovat, zda při nákupu zboží upřednostní nízkou cenu, nebo něco jiného.

Máte tip na výsledek nebo připomínku k anketě? Napište komentář.

Share Button

Leave a reply


Anketa – je pro vás (nej)nižší cena rozhodující pro nákup v e-shopu?

CommentLuv badge

Starší příspěvky:
shop
Způsob zvýšení zisku e-shopu č. 4: Atraktivní prezentace cen

Přemýšlíte, jak bez nutnosti větší časové nebo jiné investice dát váhajícím zákazníkům další argument k nákupu? Prezentujte ceny tak, aby...

B2B
Linkbuilding v B2B sektoru – jak na něj?

Investice do B2B aktivit vám přinese nejen nové partnery. Při správném provedení získáte i kvalitní zpětné odkazy. Vylepšete svůj odkazový...

Link building
Využijte maximálně snadno dostupných odkazových příležitostí

Často se setkávám s dotazy typu „Zaregistrovali jsme web do stovek katalogů a publikovali desítky SEO článků a teď nevíme,...

Zavřít