View Sidebar
Google Instant dá optimalizaci nový rozměr

Google Instant dá optimalizaci nový rozměr

Říjen 4, 2010 4:23 am0 comments
Share Button

Google Instant

S příchodem instantního vyhledávání se objevily názory o smrti SEO. Skutečnost je ale přesně opačná. Očekává se intenzivnější snaha o přední pozice a masivnější nasazení PPC. Nejlepší výsledky na SERPu se dočkají nejvyšších prokliků – na úkor méně úspěšných webů.

Obecně se soudí:

  • Zvýší se proklik u předních výsledků, včetně PPC, ubyde scrollování
  • Zvýší se důležitost obecných dotazů, longtail ustoupí

Svým způsobem je Instant (r)evoluční

Google opět potvrdil, že ví, co uživatelé chtějí – rychlost. Lidé jsou na internetu neustále zahlcováni aktualitami a obrovským množstvím informací. Chtějí všechno hned. Klikat/mačkat na enter je zbytečnost.

Instantní vyhledávání má tak velkou váhu. Od Googlu teď kopírují ostatní (i když s podobným systémem před lety neúspěšně přišlo Yahoo).

Problém nastal u optimalizace. Google Instant byl přijat s velkou publicitou a často zveličován ve všech směrech. A když někdo vlivný prohlásil například domněnku o zániku longtailu, zpráva se začala lavinově šířit a různě měnit.

Reference

Share Button

Leave a reply


Kontrolní text
Ukaž jiný obrázek, tento je nečitelný
*

Anketa – je pro vás (nej)nižší cena rozhodující pro nákup v e-shopu?

CommentLuv badge

Starší příspěvky:
Copywriting podle normostran

Hlavním požadavkem většiny poptávek po textech je délka, nejčastěji v počtu normostran. Zadavatel nenapíše nic o kvalitě nebo cílení webu,...

Zázračný MLM? Ne, děkuju

Jsou všemožné MLM. Hodně z nich slibuje blažený život bez práce. Možná jste každou chvíli do podobného lákáni. Osobně bych...

Registrace do katalogů se vyplatí!

Konečné řešení registrátorské otázky Registrace do katalogů má smysl – jde o rychlý, jednoduchý a snadný způsob získání zpětných odkazů....

Zavřít