V našem internetovém rybníku je kniha české autorky Michaely Horňákové Copywriting Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají poměrně známá. Obsahuje nejen obecné rady k psaní úspěšných textů, ale i jejich konkrétní příklady a praktická cvičení. Jde o komplexní publikaci, kterou by měl alespoň zběžně přečíst každý copywriter.
Proč kniha o copywritingu?
Na rozdíl od SEO je psaní textů „stálým“ tématem. Zatímco se konkrétní praktiky pro získání dobrých pozic ve vyhledávačích mohou průběžně měnit, lidské potřeby, zájmy a motivace zůstávají stejné. Kniha o psaní tedy stejně dobře poslouží dnes i za rok.
Publikace od Michaely Horňákové, v době psaní studentky VŠE v Jindřichově Hradci, má přednost v tom, že jde skutečně o praktického průvodce. Nenajdete v ní jen suché informace o významu copywritingu. Mezi jednotlivými kapitolami se nacházejí užitečná cvičení, která vypilují schopnost psát, určit cílovou skupinu a vytvořit poutavý text.
Jak z knihy vytěžit nejvíc
Stačí si udělat čas, vzít do ruky papír a tužku a zapsat si důležité informace. K tomu se zaměrit i na praktickou část. Kniha je dobrá i na chvíle volna.
Publikace nejen o copywritingu
Uvnitř nenajdete pojednání pouze o psaní, ale i o souvisejících tématech – SEO, marketingu a jiných. Každé téma je rozebráno tak, aby čtenář získal alespoň základní přehled o dané problematice. Celkově se tak jedná o užitečnou publikaci.
Shrnutí
Tuto svým způsobem inovativní práci na českém trhu doporučuji zejména proto, že je, na rozdíl od jiných, dobrým průvodcem. Obsahuje cenné poznatky, které se hodí každému, kdo se pohybuje ve světě e-marketingu. A možná že i nastartuje novou vlnu knih o psaní textů pro web.
Publikaci si můžete objednat na knihy.cpress.cz.