View Sidebar
Linkbuilding v roce 2014: rozšiřuji služby i tým

Linkbuilding v roce 2014: rozšiřuji služby i tým

Leden 6, 2014 11:19 amŽádný komentář
Share Button

Malé ohlédnutí za uplynulým rokem (roky) jsem udělal na začátku listopadu. I tak by se hodily nějaké plány pro příštích 12 měsíců. Ty nakonec budou převážně v podobě linkbuildingu.  

V oblasti získávání zpětných odkazů nově rozšiřuji služby i tým.

Krok č. 1: Nová služba – zaškolení in-house linkbuildera

Začal jsem nabízet službu zaškolení in-house linkbuildera. Princip je poměrně jednoduchý. Po úvodní prezentaci a workshopu budu v kontaktu s pracovníkem firmy a budu za ním pravidelně docházet ke konzultaci jeho postupů.

Z vlastní zkušenosti vím, že proces získávání zpětných odkazů je z velké části založen na znalosti klienta a jeho podnikání. Někdy stačí jen oslovit vhodné partnery. Občas ale musím z klientů informace doslova tahat – těm se zase nechce jít s „pravdou“ příliš ven a sdělovat ji někomu cizímu. Nejen proto je stále žádanější mít vlastního linkbuildera.

Cílem služby je zaučit schopného člověka, jenž bude mít na starost on-line propagaci a zároveň se bude moci opřít jak o znalosti linkbuildingu, tak „své“ firmy.

Krok č. 2: Rozšíření týmu linkbuilderů

V rámci připravovaného projektu linkbuildeři.cz jsem spojil síly s dalšími kolegy. V současné době tak máme kapacity pro služby ve více lidech. Pokud tedy aktuálně přemýšlíte nad propagací stránek a hledáte někoho, kdo umí víc než jen vkládat odkazy do tabulky a rozesílat žádosti o výměnu, podívejte se na naši nabídku.

Co nabízí Linkbuildeři.cz?

  • K propagaci webu přistupujeme komplexně.
  • Zajistíme vstupní SEO analýzu, průběžně zasíláme další doporučení.
  • Máme zkušenosti s nejrůznějšími druhy projektů.
  • Využíváme spojení více lidí, přesto si zachováváme osobní přístup.
  • Poskytujeme jasné výsledky.

Jak bude spolupráce probíhat

Konkrétní postup najdete zde. Způsob propagace se nemění, základ představuje poznání cílového webu (a návštěvníků a konkurence), výběr vhodných možností propagace a vytvoření dlouhodobé strategie.

Cena služeb není fixní a vychází z navrženého budgetu. Osobně preferuji postup, kdy se začíná na nižší částce, kterou klient postupně navyšuje, když je spokojen a vidí výsledky.

Pokud vás zaujala některá z nabízených služeb, ať už zaškolení in-house linkbuildera nebo přímo linkbuildingové služby, kontaktujte mě prostřednictvím formuláře:

Váš Email (vyžadováno)

Vaše zpráva

captcha

Školení a workshop linkbuildingu

Share Button
   
       
           
       
   

Leave a reply


CommentLuv badge

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...

Informace o souborech cookies najdete na adrese https://www.google.com/policies/technologies/cookies/.

Zavřít

Starší příspěvky:
eshop
33 hlavních chyb u e-shopů – 3. část

Přináším poslední díl seriálu o hlavních chybách e-shopů. Jelikož je tato oblast opravdu rozsáhlá, rozhodl jsem se seriál rozšířit. Později...

Zavřít