Jak řekl Otakar Líbal, obsahu je všude plno. Aby vás uživatelé sdíleli, musíte se něčím odlišit. Dobrým způsobem je tvorba takových příspěvků, které budou v souladu s potřebami, postoji nebo každodenními aktivitami vaší cílové skupiny.
9 metrik pro posuzování účinnosti vašeho obsahu
Účinný obsah je skvělý prostředek pro získání zákazníků i budování důvěry a značky. Dosažené výsledky je ale potřeba nějakým způsobem měřit, abychom věděli, zda se tvorba obsahu a strategií vyplácí. Podívejte se, o které metriky se můžete opřít.
10 cest, jak dostat váš obsah k zákazníkům bez nutnosti za to platit
Práce na obsahu v mnoha případech přijde vniveč. Klienti se běžně dopouštějí té chyby, že se zajímají pouze o vytvoření obsahu, ale už ne o to, jak ho dostat k zákazníkům. Přitom některé metody účinné propagace jsou jednoduché a jejich aplikace odliší stránky od šedého průměru. Podívejte se na některé z nich.
12 rychlých tipů pro tvorbu účinného obsahu
Ze všech stran se na majitele webů valí doporučení budujte kvalitní obsah. Jenomže jak na to? Pokud marně hledáte konkrétní metody, podívejte se na ucelený seznam základních tipů.
Eklektismus v obsahovém marketingu
Abyste vytvořili zajímavý a účinný obsah, nemusíte se s konkurenty předhánět v publikaci novinek. Zvláště při omezených možnostech je stejně dobrý nebo i lepší eklektický přístup, který je založen na vybírání atraktivních témat.