View Sidebar
Panda přichází na český web. Čeká zloděje obsahu pohroma, nebo naopak ještě víc vydělají?

Panda přichází na český web. Čeká zloděje obsahu pohroma, nebo naopak ještě víc vydělají?

Srpen 13, 2011 11:27 pmŽádný komentář
Share Button

Google oznámil, že jeho rozporuplný algoritmus Panda ovlivní i české uživatele.

Snaha Googlu o zkvalitnění výsledků vyhledávání vedla v mnoha případech přesně opačným směrem. Autoři hodnotného obsahu se často propadli, zatímco ti, kteří jejich práci zkopírovali, zaznamenali větší návštěvnost. Přijde to samé i u nás?

Co je vlastně Google Panda

„Vylepšení“ algoritmu určujícího výsledky vyhledávání. Panda byla ohlášena jako inovace, která rozezná kvalitní stránky od těch nekvalitních a pročistí vyhledávací výsledky. Dokonce měla rozpoznat samotnou hodnotu textů a brát weby jako celek.

Tato filozofie zněla skvěle. Zůstalo ale jen u vytouženého cíle. Algoritmus se mnohokrát zarazil někde v půli cesty.

Výjimkou nebylo, že původní autoři obsahu, kteří investovali množství prostředků, byli nakonec „odměněni“ horšími pozicemi než např. agregátory zpráv a článků. Přestože se Google snaží hájit, ohnivých komentářů od naštvaných webmasterů stále přibývá.

Uvidíme tedy, jak se Panda projeví na českém webu. Možná že opravdu zlepší výsledky a Google získá další uživatele.

Školení a workshop linkbuildingu

Share Button
   
       
           
      
   

Leave a reply


CommentLuv badge

Starší příspěvky:
Kniha pro každého copywritera

V našem internetovém rybníku je kniha české autorky Michaely Horňákové Copywriting Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají poměrně známá. Obsahuje...

Zavřít