Články, videa, příspěvky na vaší Facebook fanpage… tyto a další možnosti linkbuildingu jsou především způsoby sdělení. A aby sdělení splnila zamýšlený účel, měli bychom vždy vědět, komu, co a jak sdělujeme.
Originální způsob linkbuildingu č. 31: Využijte práce ostatních
Návštěvníky a odkazy nemusíte lákat pouze na svůj vlastní obsah. Někdy je lepší těžit z práce jiných autorů, se kterými si tak navíc můžete vytvořit vztah.
Originální způsob linkbuildingu č. 30: Využijte své USP
Jste největší dodavatel u nás? Poskytujete nejdelší záruku ke zboží? Máte nadstandardní služby? Prezentujte jedinečnost své nabídky nejen na svém webu, ale i při linkbuildingu.
Originální způsob linkbuildingu č. 29: Charita, sponzoring, dobré skutky
Linkbuilding je založen na tom, jak vás vnímají druzí. Ukažme si, jak díky správným skutkům získáte nejen dobrý pocit, ale i zpětné odkazy.
Originální způsob linkbuildingu č. 28: Případové studie
Pokud nabízíte služby nebo zboží, určitě přemýšlíte nad tím, jak přitáhnout pozornost zákazníků a zároveň si získat jejich důvěru. Ideálním způsobem jsou případové studie. Právě ty jednoznačně potvrdí kvalitu vašich produktů.