Běžný člověk musí denně vykonat tisíce voleb. Všechny další ho otravují a pokud jich ho zbavíte, ocení to. Přehledná nabídka s jednoduchou objednávkou je mnohonásobně lepší než široký a zmatený sortiment.
Nejedna marketingová studie prokázala, že čím více voleb musí zájemci vykonat, tím nižší bude konečný počet rozhodnutí. Pokud budou vedle sebe dva obchody, z nichž jeden bude mít nekonečnou nabídku podobného zboží a druhý, který se spolehne na přehlednost a několik produktů, vyhraje konkurenční boj ten druhý.
Nerozhodne kvalita zboží nebo služby. Vyhraje celkové zpracování.
Pro provozovatele obchodů zde platí jediné pravidlo – co nejvíce zjednodušit nákup a snížit počet voleb.
Univerzální cesta – zákazníci milují balíčky
Balíčky se dají použít u množství produktů. V podstatě se jedná o běžné produkty, které ale nesou nádech něčeho lepšího. A jednoduššího.
at 10:23 am
V podobnom duchu teraz letí reklama jedného obchodného reťazca na Slovensku. Menej produktov, prehľadne rozdelených a starostlivo vybraných, to je menej hľadania a rýchlejší nákup, pričom zvýši čas na iné záľuby.
Niekedy je naozaj menej viac. Staré pravdy si treba neustále pripomínať.
Chlapec z dediny recently posted…Interiérová fontánka