Při tvorbě úspěšného webu se nesmí zapomenout na jednu věc: každý člověk se zajímá především sám o sebe, své potřeby a své zájmy. Návštěvník vašeho webu není výjimkou. Neosloví ho historie firmy nebo jména autorů, ale jen to, co mu samotnému bude ku prospěchu. Pokud mu něco takového dáte, máte velkou šanci získat nového zákazníka. Pokud ne, zbytečně ho pošlete ke konkurenci.
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč jsou weby jako Slevomat, Zapakatel a další tak úspěšné? Není to jen tím, že mají originální koncept. Velkým plusem je i jednoduchost a přímočařost.
Rychlost především
Většina navštěvovaných webů sice uvnitř funguje neuvěřitelně složitě, návštěvník ale ve výsledku vidí jen strohou a přehlednou stránku. Okamžitě po příchodu je informován, co může získat a co má udělat. Není obtěžován nadbytečnými daty, která jsou důležitá tak akorát pro provozovatele webu.
A o tom to je. Rozpoznat nejatraktivnější části své nabídky, vložit je na nejlepší místa webu a rychle zapůsobit.
Toužebným výsledkem je jednoduchá nabídka.
V uspěchané době je tento postup jediným způsobem, jak uspět. Paradoxní je, že i když jsou návštěvníci citliví na jakékoli zbytečné zdržení, poté, co je „rychlou nabídkou“ získáte, mohou na vašem webu bez výčitek strávit hodiny.