View Sidebar
To nejdůležitější dejte na nejviditelnější místo

To nejdůležitější dejte na nejviditelnější místo

Duben 8, 2011 3:26 pm0 comments
Share Button

Při tvorbě úspěšného webu se nesmí zapomenout na jednu věc: každý člověk se zajímá především sám o sebe, své potřeby a své zájmy. Návštěvník vašeho webu není výjimkou. Neosloví ho historie firmy nebo jména autorů, ale jen to, co mu samotnému bude ku prospěchu. Pokud mu něco takového dáte, máte velkou šanci získat nového zákazníka. Pokud ne, zbytečně ho pošlete ke konkurenci.

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč jsou weby jako Slevomat, Zapakatel a další tak úspěšné? Není to jen tím, že mají originální koncept. Velkým plusem je i jednoduchost a přímočařost.

Rychlost především

Většina navštěvovaných webů sice uvnitř funguje neuvěřitelně složitě, návštěvník ale ve výsledku vidí jen strohou a přehlednou stránku. Okamžitě po příchodu je informován, co může získat a co má udělat. Není obtěžován nadbytečnými daty, která jsou důležitá tak akorát pro provozovatele webu.

A o tom to je. Rozpoznat nejatraktivnější části své nabídky, vložit je na nejlepší místa webu a rychle zapůsobit.

Toužebným výsledkem je jednoduchá nabídka.

V uspěchané době je tento postup jediným způsobem, jak uspět. Paradoxní je, že i když jsou návštěvníci citliví na jakékoli zbytečné zdržení, poté, co je „rychlou nabídkou“ získáte, mohou na vašem webu bez výčitek strávit hodiny.

Share Button
   
       
           
       
   

Leave a reply


Kontrolní text
Ukaž jiný obrázek, tento je nečitelný
*

Anketa – je pro vás (nej)nižší cena rozhodující pro nákup v e-shopu?

CommentLuv badge

Starší příspěvky:
Přichází konec linkovacích systémů?

Facebook a Twitter přebírají uživatele a služby jako Linkuj.cz ustupují do pozadí. Přežijí tradiční projekty, nebo přišel jejich konec? Prvotní...

Jak se přimět ke psaní

Každý, kdo delší dobu vytváří a vymýšlí zajímavý obsah, po čase narazí na krátkodobé tvůrčí vyčerpání. Existuje ale nespočet řešení,...

3 kroky ke čtivějším textům

Kvůli záplavě nejrůznějších webů, magazínů a blogů je stále těžší získat stálého čtenáře. Najít v nepřeberném balastu kvalitní čtivo totiž...

Zavřít