View Sidebar
Jak podpořit sdílení vašeho obsahu? Identifikujte potřeby, postoje nebo rutinu vaší cílovky

Jak podpořit sdílení vašeho obsahu? Identifikujte potřeby, postoje nebo rutinu vaší cílovky

Listopad 25, 2013 11:52 amŽádný komentář

Jak řekl Otakar Líbal, obsahu je všude plno. Aby vás uživatelé sdíleli, musíte se něčím odlišit. Dobrým způsobem je tvorba takových příspěvků, které budou v souladu s potřebami, postoji nebo každodenními aktivitami vaší cílové skupiny.

Sdíleli jste někdy motivační video, inspirující článek či podobný obsah? Vedl vás k tomu zájem o autora, nebo naopak to, že jste se nějak identifikovali s publikovaným sdělením? Většinu z nás vede ke sdílení druhý faktor. Jednoduše se v něm nějak vidíme.

Pěkná ukázka od BuzzFeed:

Jak podpořit sdílení vašeho obsahu? Zaměřte se na zvyky, každodenní rutinu nebo názory

Vaši návštěvníci, klienti a čtenáři jsou lidé jako vy. Mají svůj okruh zájmů, pravidelně navštěvují vybrané stránky a jsou aktivní tam, kde je to baví. Využijte toho. Tvořte příspěvky, které je nadchnou.

Zaměřte se na zvyky, každodenní rutinu nebo názory

Lidé se nezajímají o vás jako o autora webu. Jste jim podružný. Když ale uveřejníte něco, co bude v souladu s jejich postojem nebo pohledem na svět, získáte si jejich pozornost. Pokud následně získáte i jejich zájem, uspějete.

V každém oboru nebo oblasti zájmu existují věci, které jsou dobře známé všem zainteresovaným. Od psaní textů po rodičovství. Internetový marketing není výjimkou.  

Takto zaměřené příspěvky snadno oživí vaši obsahovou strategii. Návštěvníci navíc ocení, že jste to právě vy, kdo jim rozumí. Na rozdíl od jiných, kteří publikují ty samé nudné články.

Bohatá možnost tvorby v každém oboru

Lidé často sdílí obsah ani ne tak proto, že je skvělý nebo má vysokou informační hodnotu, ale jednoduše proto, že ostatním ukáže, jací jsou oni samotní nebo jaké mají názory.

Další příklad od FirstClass:

Jak podpořit sdílení vašeho obsahu? Zaměřte se na zvyky, každodenní rutinu nebo názory

Sdílení vtipného obrázku o SEO mi přihrálo zajímavou zakázku a získalo nového obchodního partnera. Je příjemné, když najdete někoho, kdo má podobné názory. U takového obchodníka i raději nakupují zákazníci. Stejný přístup je silnou zbraní v obsahovém marketingu.

Oživte vaši obsahovou strategii tím, že budete přemýšlet o vašich návštěvnících. Pobavte je, vtipně podejte jejich každodenní rutinu nebo je jinak motivujte k aktivitě. Vyplatí se to. Lépe poznáte obor a při správném postupu získáte nejen zpětné odkazy.

Jaký máte názor na tento způsob tvorby obsahu? Sdíleli jste v poslední době takový typ příspěvku?

SEO školení První místa.cz

   
       
           
       
   

Leave a reply


CommentLuv badge

Starší příspěvky:
inzertni-aukcni-weby-linkbuilding
Neprodejné zboží, přebytky a věci nebo i služby navíc? Využijte jich pro linkbuilding

Když zadáte do vyhledávačů názvy vašich produktů, vyskakují na vás výsledky z webů jako Aukro, Vinted a podobných? A máte...

Zavřít