Český web je pověstný tím, že na něm působí velký počet e-shopů. Konkurence se valí ze všech stran a snižuje marže. Být odlišný je stále těžší a zvláště menší hráči se musí ohánět. Přesto obchodníci nemusí utrácet horentní sumy za propagaci. V tomto článku najdete užitečné tipy, jak lze i s minimálním rozpočtem získat kvalitní zpětné odkazy.
12 způsobů, jak získat kvalitní odkazy pro malý e-shop
Budujte vztahy, ne odkazy
Linkbuilding prošel výraznými změnami. Nové algoritmy představují jasný signál pro návrh propagace stránek – provozovatelé webů by se měli vyhnout umělým metodám a naopak se zaměřit na fungující postupy, které přivádí návštěvníky. A jedním z nejlepších způsobů propagace je budování vztahů a navazování partnerství.
Ideální zahájení linkbuildingu ve 3 krocích
Jak začít s propagací vašeho webu tak, aby linkbuilding přinesl co největší užitek? Stačí bez dlouhodobé strategie zkoušet různé možnosti a občas nakoupit zpětné odkazy? Podívejte se na optimální start procesu získávání zpětných odkazů.
2 odlišné směry v linkbuildingu
Jaký je ideální průběh linkbuildingu? Jde o nákup „pozornosti návštěvníků“ a zasílání tabulek se získanými odkazy, nebo o tvorbu kvalitního obsahu a budování partnerství? Pokusím se odpovědět v tomto článku.
65 cest, jak vytvořit účinný obsah
Chybí vám inspirace pro tvorbu obsahu? Tento univerzální seznam vám pomůže. Obsahuje jak konkrétní metody, tak i tipy pro načerpání nových nápadů.