Chcete vědět, co se děje ve světě SEO a internetového marketingu? Významné novinky odteď budu vydávat v seriálu Marketingový Hlídač. Stačí jej sledovat a nic důležitého vám neunikne.
Podívejte se na první várku zajímavostí a příspěvků, které se objevily v posledních dvou měsících.
- Jak se bude měnit SEO v roce 2017 a na čem by měly weby zapracovat? – souhrn „novinek“ pro tento rok. Vede rychlost načítání stránek, komplexnost obsahu a použitelnost na mobilních zařízeních.
- Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017 – další přehled pro tento rok.
- Zkušení e-shopaři radí, jak letos získat více objednávek – konkrétní tipy z praxe, které fungují. Dovolím si přidat odkaz na příspěvek Jak prodat dražší zboží ve vašem e-shopu?, v němž najdete další tipy.
- Urobte si obsahový audit vášho blogu – Step-by-step návod na jednoduchý obsahový audit všech stránek webu.
- Dušan Janovský: Historie a budoucnost internetových vyhledávačů – Jiří Rostecký vyzpovídal „Yuhůa“, jednu z největších osobností SEO u nás.
- Viditelnost webu v SERP – nejlepší metrika pro linkbuildera – zjistěte, zda web, z něhož chcete získat odkaz, má výsledky z hlediska SEO.
- GOPAY ZAJISTÍ NAPOJENÍ PLATEB DO EET – dobrá zpráva pro e-shopaře.
- ACCELERATED MOBILE PAGES (AMP) – Daniel Nytra sepsal pěkný úvod do této technologie.
- Zákaznické recenze Google: jednoduchý způsob, jak zjistit a sdílet názory zákazníků a přitom získat hodnocení prodejce. – Google radí, jak vylepšit marketing díky recenzím zákazníků.
- Co se změnilo ve vyhledávání – aktualizované vydání našeho e-booku pro rok 2016 – nová verze e-booku od Včeliště o SEO.