View Sidebar

Kategorie blogu: Obsahový marketing

Zaručené tipy pro načerpání nové inspirace

Chybí vám inspirace pro psaní, tvorbu obsahu webu, podnikání nebo jinou tvůrčí činnost? Vyzkoušejte osvědčené způsoby, díky kterým budou dobré nápady přicházet samy od sebe.

Recyklace obsahu od A do Z

Obsahový marketing je pro firmy stále důležitější. Ne každý však má prostředky k tomu, aby zákazníkům pravidelně přinášel aktuality a novinky. Konkurence má často lepší podmínky a větší rozpočet. Existuje ale řešení, jak i v takovém případě uspět. Je jím využití stávajícího obsahu.

Co je vlastně kvalitní obsah?

Obecných doporučení o tvorbě kvalitního obsahu je všude plno. Problém bývá s realizací. Provozovatel webu často ani neví, co si má pod tímto pojmem představit. Proto jsem vytvořil následující seznam. Podívejte se na konkrétní příklady úspěšných kampaní, které ukazují vhodný přístup.

Obsah je král, jeho autor eso

Kvalitní obsah je sám o sobě k ničemu. Nezáleží totiž na tom, co představujete návštěvníkům. Hlavní slovo má celkový způsob prezentace informací.

Jak dělat SEO copywriting bez zbytečných chyb

SEO copywriting je specifická oblast. Se špatným pochopením tohoto pojmu se setkáváme zejména u „optimalizovaných“ stránek, které návštěvníky zahlcují někdy až absurdním obsahem plným klíčových slov. Při správném použití jde však o jednu z nejlepších metod, jak nabídnout uživatelům přesně to, co je zajímá.