View Sidebar
Originální způsob linkbuildingu č. 13: Dodavatelé a partneři

Originální způsob linkbuildingu č. 13: Dodavatelé a partneři

Květen 28, 2013 2:46 pm3 komentáře

Proces linkbuildingu obvykle začíná setříděním možností, jak získat odkazy z nových zdrojů. Přitom pokud provozujete komerčně zaměřený web, je docela možné, že už nyní máte k dispozici linkbuildingové příležitosti – jen jste jim předtím nevěnovali pozornost. A od získání kvalitních zpětných odkazů zdarma vás dělí jen zaslání zprávy.

Kde získat odkazy:

Dodavatelé – Většina firem má nějaké dodavatele, kteří zajišťují služby, materiál atd. Oslovte je a nabídněte jim, že vás mohou uvést ve svých referencích. Výhodnější vyjednávací pozici máte samozřejmě tehdy, jste-li významným hráčem na trhu.

Obchodní partneři – Nahraďte klasickou výměnu odkazů strategickým partnerstvím.

Webhostér – Platíte si spolehlivý hosting? Napište pozitivní zhodnocení služeb a nabídněte ho webhostingové firmě výměnou za vložení odkazu.

Firma, která vám vytvořila stránky – Pošlete žádost o uvedení v seznamu vytvořených webů.

Účetní firma – Pokud využíváte externí řešení na vedení účetnictví, nechte se uvést v referencích.

Právní firma – Právní služby představují významné náklady. Ten, kdo vám je poskytuje, by měl být ochotný věnovat vám link.

Team-buildingové působiště / koučing / podnikové poradenství – Vylepšujte podmínky ve firmě i odkazový profil díky uvedení na stránkách dodavatele.

Konference a akce – Jste účastníkem významné akce? Výměnou za obohacení programu se nechte uvést na viditelném místě.

Oborová sdružení a různé organizace – Mohou představovat cenný zdroj. Zvyšují také důvěryhodnost.

Poptávkové a B2B servery – Oblíbená metoda získání dodavatelů se dá využít i k linkbuildingu.

Coworking a kanceláře – Další odkazová příležitost.

Reklama – Investujete do reklamního systému, mediální agentury nebo SEO konzultanta? Trvejte na vložení backlinku. Poskytovatel pak bude mít další motivaci nabídnout vám co nejlepší služby.

Sponzoring – Kromě dobrého pocitu můžete nyní získat i zpětné odkazy.

Klienti – Jestliže jste navázali úspěšnou spolupráci a klient je spokojen s výsledky, můžete se jednoduše objevit na jeho stránkách. Své šance zvýšíte, když podniknete nějakou společnou aktivitu – například fotoreport ze spuštění nového provozu apod.

Média – Někdo o vás napsal nebo převzal váš obsah? Požádejte o vložení odkazu. Stejně tak postupujte v případě, že jste v minulosti přispívali do nějakého média.

Job servery a personálky – Kvalitní reference a výpovědi klientů jsou jedním ze znaků důvěryhodnosti pracovních serverů a personálek.

Catering – Pořádaná akce proběhla v pořádku? Napište několik pochvalných vět a nechte se uvést v referencích.

Sociální sítě – Pravidelně přispíváte na Facebook, YouTube nebo jinou sociální síť? Vložte ke svému profilu viditelný odkaz.

Diskusní fóra – U zaběhlých profilů na fórech se vyplatí vložit odkazy do uživatelského podpisu.

Stávající obsah – Nabídněte jej zdarma nebo změňte jeho formu.

Další tipy od čtenářů:

  • Tiskárna
  • Externí spolupráce

Související metody účinného linkbuildingu

Ke stávajícím příležitostem můžete přistupovat i jinak:

Mikrostránky a podpůrné weby – Tyto linkbuildingové metody by měly generovat cílené návštěvníky. Mikrostránky zaměřte na longtailové výrazy a ujistěte se, že současné i nové weby mají vhodnou architekturu a přeposílají návštěvníky na vybrané stránky vaší hlavní prezentace.

Blogy a magazíny – Vyhledejte pozitivní recenze a příspěvky o produktu. Pokud neobsahují odkazy, oslovte provozovatele webu a nabídněte mu zboží zdarma, slevu nebo jinou výhodu za backlink. Můžete se zaměřit i na vyhledání neaktualizovaných stránek, které budou levně k prodeji.

Weby institucí – Stránky vysokých škol a dalších institucí mají vysoký kredit. Nabídněte například stáž studentům nebo účast na oborové akci či společném projektu a požádejte, zda by bylo možné uvést vás na stránkách školy.

Jak využít tento způsob linkbuildingu

Postup je jednoduchý. Vytvořte si tabulku nebo myšlenkovou mapu a setřiďte aktuální možnosti linkbuildingu. Postupně oslovujte dané subjekty.

V seznamu nahoře jsou uvedeny možnosti, se kterými mám osobní zkušenost nebo jsem je využil pro klienty – mnoho dalších chybí. Víte o jiných příležitostech ke snadnému získání odkazu? Napište je prosím do komentářů.

SEO školení První místa.cz

   
       
           
       
   
Originální způsob linkbuildingu č. 13: Dodavatelé a partneři
   
5 (100%) 1 vote                            
   

3 komentáře

Leave a reply


CommentLuv badge

Starší příspěvky:
business graph, chart, diagram, bar
Zvýšení návštěvnosti stránek v 10 krocích

Účinná propagace nezahrnuje pouze reklamu a placenou inzerci. Využijte dalších fungujících způsobů, jak zvýšit návštěvnost webu.

Zavřít