View Sidebar
Originální způsob linkbuildingu č. 5: Sledování konkurence

Originální způsob linkbuildingu č. 5: Sledování konkurence

Listopad 27, 2012 11:12 pm4 komentáře

Pokud se pohybujete v oblasti, kde je silný tlak ze strany konkurence, využijte toho. Vaši aktivní soupeři v boji o návštěvníky vás mohou inspirovat k účinné linkbuildingové kampani.  

Proč kontrolovat konkurenci a její zpětné odkazy

Čím jsou vaši rivalové úspěšnější, tím lépe pro vás. Mohou vám totiž ukázat cestu k vytvoření cenných zpětných odkazů a přilákání cílených návštěvníků. Linkbuilding je koneckonců jednou z forem propagace.

Obrovskou výhodou je také to, že váš konkurent nemůže odkazy nijak schovat. Je tomu přesně naopak – je snadné mít o nich přehled. A následně přijít s vlastní, účinnější kampaní.

Všímejte si, co se děje u vaší konkurence. K dispozici máte celou řadu užitečných nástrojů. Snadno odhalíte dříve nepoužívané způsoby linkbuildingu a získáte lepší představu o celé propagaci.

Proč sledovat konkurenci:

  • Budete vědět, jak a kde jiné weby získávají návštěvníky
  • Lépe si naplánujete vlastní kampaň
  • Rychleji přeskočíte ostatní
  • Ucelíte si poznatky a pohled na celou propagaci

Jak sledovat konkurenci

Použijte fungující SEO nástroje. Například Majestic SEO umožňuje zobrazit nejen historii vytváření zpětných odkazů, ale i primární backlinky, anchor texty a mnohé další významné údaje. O tom jak využít Majestic SEO při sledování konkurence se rozepsal Jiří Koutný na blogu Collabimu.

Vhodné SEO nástroje:

Kdy kontrolovat linky konkurence

Záleží na mnoha faktorech – síle konkurence, vašem rozpočtu… Obecně samozřejmě platí, že čím častěji „dohlížíte“ na vašeho rivala, tím lépe. Standardem je kontrola jednou za tři měsíce.

Máte zkušenost se sledováním konkurence? Využili jste tuto činnost při vymýšlení vlastní linkbuildingové kampaně? Napište komentář.

SEO školení První místa.cz

   
       
           
       
   

4 komentáře

Leave a reply


CommentLuv badge

Starší příspěvky:
Jak probíhá návrh strategie linkbuildingu
Originální způsob linkbuildingu č. 4: Nabídněte něco zdarma

Zákazníci milují, když mohou využít čehokoli zdarma. Často utratí mnohem vyšší částku, jen pokud k nákupu získají něco navíc. Podobný...

Zavřít