Naše malá letní SEO selfie soutěž s affilákem ze SEO pizza.cz je u konce. A z původně malého pokusu se stal seriál o tom, jak s minimálními náklady vybudovat funkční e-shop. Co chystám dál?
Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 3.
Pokračujeme v malé SEO soutěži. Je už i venku, o jakou tématiku – selfie respektive prodej selfie tyče. Takže jak pokračujeme?
Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 2.
V prvním díle SEO soutěže jsme se věnovali návrhu informačního webu, který bude podporovat dropshop a přeposílat na něj návštěvníky. V tomto díle popisuji spuštění daného webu a jeho úvodní propagaci. Výhrou v soutěži jsem si víceméně jistý, protože SEO konzultanti jsou o několik tříd výš než affiláci.
Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 1.
Po minulém srazu Markeťáků na Vysočině, který byl věnován affiliate marketingu a představení sítě Affilo.cz, jsme se s Radkem ze SEOpizzy dohodli na spolupráci na bázi dropshippingu. Radek má díky svému e-shopu s penny boardy přehled o dodavatelích z ciziny a aktuálních trendech. Zároveň vyzkoušíme malý test. Oba budeme mít e-shopy zaměřené na stejné produkty, přičemž já se pokusím jít cestou propagace zaměřené na přivádění návštěvníků, zatímco Radek vsadí na „méně doporučované metody“. Kdo z organicu vytěží víc?