View Sidebar

Kategorie blogu: SEO a SEM

Analýza klíčových slov – jednoduše díky Marketing Mineru

Analýza klíčových slov – Marketing Miner

Analýza klíčových slov je základ SEO. Ne vždy ale máme čas a prostředky na tvorbu obsáhlých analýz, které obsahují desítky tisíc výrazů (a které ani nemusí být zrovna praktické). Následující podrobný postup je ideální, když chcete získat přehled o skutečně zadávaných dotazech např. pro tvorbu článků, mikrostránky, ale i firemního webu či kategorie e-shopu.

AKTUALIZACE: V návaznosti na slučování klíčových slov v AdWords jsem návod na jednoduchou klíčovku upravil tak, aby opět fungoval. AdWords totiž navíc dávají přesnější data těm inzerentům, kteří investují vyšší částky. Řešením je použití prostředníka, skvělého SEO nástroje Marketing Miner (dále jen MM, postačí tarif MINER za 680 Kč měsíčně).

Marketing Miner »

Konkrétní ukázka z praxe

Pro ukázku jsem vybral kongresový hotel na Vysočině a sepsal postup, jak pro něj získat data. Postačí nám tabulkový editor typu Calc/Excel, aktivní účet na Skliku a placený tarif na Marketing Mineru. Výsledná analýza obsahuje především obecné prodejní fráze (je v jen málo frází souvisejících s klienty, konkurencí nebo obsahem, jež bych nerad zveřejňoval), ale jako ukázka však plně postačí.

Affiliate vs. SEO – co si od sebe mohou vzít navzájem?

Affiliate a SEO

Na posledním srazu #MNV měl praktickou přednášku zkušený affilák a správce několika partnerských programů Ondra Martinek. Jeho přednáška mě zaujala, protože byla o budování dlouhodobých projektů. A protože se hodně věcí z affiliate prolíná se SEO, dohodli jsme se s Ondrou na doplnění jeho tipů o ty mé. Co tedy affiliate může dát SEO a naopak?

Novinky na Seznamu a jak vyhledávač reaguje na spam nebo nakoupené odkazy

Vyhledávání – Seznam.cz

Seznam v posledních týdnech ohlásil řadu změn. Vedle spuštění analytické služby Reportér se na poli vyhledávání jedná o avizované lepší pochopení dotazů nebo boj proti spamu a nekvalitním odkazům. Co všechno Seznam chystá? A jak přistupuje k profláklým SEO fíglům nebo nákupu odkazů?  Na to odpovídá konzultant vyhledávání českého vyhledávače Dušan Janovský (@janovsky).

Nejlepší nástroje (nejen) pro SEO

Nejlepší nástroje (nejen) pro SEO

Používáte ty nejlepší nástroje pro SEO a internetový marketing? Podívejte se na jejich aktualizovaný seznam.

Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 3.

Malá SEO soutěž

Pokračujeme v malé SEO soutěži. Je už i venku, o jakou tématiku – selfie respektive prodej selfie tyče. Takže jak pokračujeme?