View Sidebar

Kategorie blogu: SEO a SEM

Jak získat hodnotné kontakty z vyhledávače

Jak získat hodnotné kontakty ze SERPu Googlu

Nedávno mě zaujal majitel e-shopu, který jednoduchým způsobem zdarma získal nový prodejní kanál a obchodní partnery. Jak to udělal? Zadal do vyhledávače vhodné klíčové fráze, navštívil zobrazené e-shopy s podobným, ale ne stejným sortimentem, sesbíral e-maily a zaslal majitelům nabídku spolupráce na bázi affiliate marketingu (když si zařadí produkty do sortimentu, získají provizi za každý realizovaný prodej).

Postup fungoval, obchodník si však stěžoval na jeho časovou náročnost. Shodou okolností jsem byl na posledním SEOlogeru, kde Zdeněk Dvořák prezentoval URL Profiler, užitečný SEO nástroj, jenž umí zmíněný postup zautomatizovat a zrychlit. V tomto příspěvku si ukážeme, jak na to.

Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 2.

Informační web a SEO

V prvním díle SEO soutěže jsme se věnovali návrhu informačního webu, který bude podporovat dropshop a přeposílat na něj návštěvníky. V tomto díle popisuji spuštění daného webu a jeho úvodní propagaci. Výhrou v soutěži jsem si víceméně jistý, protože SEO konzultanti jsou o několik tříd výš než affiláci.

Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 1.

Je lepší kvalitní, nebo umělý linkbuilding? Malá SEO soutěž – díl 1.

Po minulém srazu Markeťáků na Vysočině, který byl věnován affiliate marketingu a představení sítě Affilo.cz, jsme se s Radkem ze SEOpizzy dohodli na spolupráci na bázi dropshippingu. Radek má díky svému e-shopu s penny boardy přehled o dodavatelích z ciziny a aktuálních trendech. Zároveň vyzkoušíme malý test. Oba budeme mít e-shopy zaměřené na stejné produkty, přičemž já se pokusím jít cestou propagace zaměřené na přivádění návštěvníků, zatímco Radek vsadí na „méně doporučované metody“. Kdo z organicu vytěží víc?

Jak na rychlý SEO audit vlastního nebo konkurenčního webu


Seo a nejčastější chyby na webu from Dušan Janovský

Činnosti zaměřené na SEO zpravidla zaberou značné množství času. Na druhou stranu existuje řada jednoduchých postupů, které nám umožní rychle zhodnotit stav webu i jeho vztah s ostatními projekty. Zkuste si udělat rychlý SEO audit webu pomocí následujícího návodu.

Praktické tipy z UX Monday #7

Na velikonoční pondělí proběhlo v ostravské Vivě již sedmé UX Monday. Rozhodl jsem se na něj jet, protože mi byla blízká tématika – synergie (i občasný boj) mezi SEO a UX. Honza KvasničkaPavel Ungr přinesli řadu užitečný tipů, z nichž některé, doplněné o související informace, shrnuji v tomto ohlédnutí.


Proč UXák potřebuje SEO? Aby vznikl dobrý SEouX od Pavel Ungr