Správně interpretovaná analýza klíčových slov je základem linkbuildingu. V praxi se však většinou setkávám s tím, že konzultant vytáhne fráze z PPC systémů, různě je kategorizuje a s větší nebo menší úspěšností se na ně snaží cílit. Pokud ale chcete díky „klíčovce“ vydělávat více, podívejte se, jak na to.
Stáhněte si zdarma šablonu vstupní SEO analýzy
Otestujte váš web na všechny důležité aspekty související s optimalizací. Článek o nejlepších SEO nástrojích zdarma vzbudil celkem ohlasy, proto jsem se rozhodl poskytnout k volnému šíření i šablonu vstupní SEO analýzy. Šablona představuje takový přehlednější SEO checklist a jedná se o základní „výcuc“ ze skvělé publikace SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně.
* Z odběru newsletterů se můžete kdykoli odhlásit. Váš e-mail nebude předán třetí straně.
13 nejlepších SEO nástrojů ZDARMA
Za kvalitní služby nemusíte vždy platit. Vyzkoušejte některé z užitečných SEO nástrojů, které jsou zdarma.
7 způsobů, jak „zdarma“ propagovat lokálně zaměřený podnik
foto: picjumbo.com
Provozujete hotel, restauraci nebo jiný podnik orientovaný na konkrétní oblast? Podívejte se na účinné metody, jak získávat zákazníky. Díky jejich nákladům, které jsou většinou menší než u klasické reklamy, je může vyzkoušet prakticky každý.
Dobré pozice na Seznamu? Kvalitní SEO zatím není potřeba
Foto: steamfeed.com
Seznam je specifický vyhledávač. Dá se snadno umlátit odkazy. V praxi pak vznikají situace, kdy klienti jsou na dobrých pozicích na Googlu (který kvalitní linkbuilding a dodržení lidského faktoru odměňuje), zatímco na Seznamu je před nimi konkurence, jež spoléhá na výměny odkazů ve velkém. Tento příspěvek je malou ukázkou toho, jakým dalším způsobem lze na Seznam postupovat nekalou praktikou.