- Originální obsah
- Jednoduchost
- Výzvu k akci
Nejen pro e-shopy jsou podpůrné mini weby zajímavým způsobem zvýšení prodeje. Mikrostránky jsou oblíbené pro svou účinnost a nízkou cenu. Potíž může nastat při jejich vytváření. Aby byly co nejvíce efektivní, měly by se při jejich budování dodržet určitá pravidla.
Originální obsah
Dobrý příkladem je web bezpečná plastová okna. Na několika stranách se návštěvník dozví unikátní a zajímavé informace. Je zde velká šance zaujmout a přimět k reakci.
Jednoduchost
Ihned po otevření webu by mělo být jasné, jaké je jeho zaměření. Většinou stačí vhodně upravený header s nadpisem. Dalším plusem je přehledné menu s několika položkami, pomocí kterých se návštěvník rychle zorientuje.
Výzva k akci
Bez CTA je i obsahově bohatá mikrostránka jen shlukem informací. Čtenář si přečte něco o produktu a najednou nebude vědět, co má udělat. Provozovatel webu tak zbytečně přijde o cíleného návštěvníka.
Výzva k akci nemusí být výrazná – ani se nemusí jednat o přímou výzvu. Přílišný důraz naopak může být odrazující. Stačí pár vhodných slov a banner/odkaz.
Co by mikrostránka neměla být
Pouhé přetlumočení informací, které se dají nalézt na hlavním webu (e-shopu, firemním webu). Mikrostránka by je i přes svou stručnost samostatný web. Může podrobněji rozebírat dané téma.