View Sidebar
3 věci, které by mikrostránka měla mít

3 věci, které by mikrostránka měla mít

Říjen 24, 2010 8:41 amŽádný komentář
  1. Originální obsah
  2. Jednoduchost
  3. Výzvu k akci

Nejen pro e-shopy jsou podpůrné mini weby zajímavým způsobem zvýšení prodeje. Mikrostránky jsou oblíbené pro svou účinnost a nízkou cenu. Potíž může nastat při jejich vytváření. Aby byly co nejvíce efektivní, měly by se při jejich budování dodržet určitá pravidla.

Originální obsah

Dobrý příkladem je web bezpečná plastová okna. Na několika stranách se návštěvník dozví unikátní a zajímavé informace. Je zde velká šance zaujmout a přimět k reakci.

Jednoduchost

Ihned po otevření webu by mělo být jasné, jaké je jeho zaměření. Většinou stačí vhodně upravený header s nadpisem. Dalším plusem je přehledné menu s několika položkami, pomocí kterých se návštěvník rychle zorientuje.

Výzva k akci

Bez CTA je i obsahově bohatá mikrostránka jen shlukem informací. Čtenář si přečte něco o produktu a najednou nebude vědět, co má udělat. Provozovatel webu tak zbytečně přijde o cíleného návštěvníka.

Výzva k akci nemusí být výrazná – ani se nemusí jednat o přímou výzvu. Přílišný důraz naopak může být odrazující. Stačí pár vhodných slov a banner/odkaz.

Co by mikrostránka neměla být

Pouhé přetlumočení informací, které se dají nalézt na hlavním webu (e-shopu, firemním webu). Mikrostránka by je i přes svou stručnost samostatný web. Může podrobněji rozebírat dané téma.

Školení a workshop linkbuildingu

   
       
           
       
   

Leave a reply


CommentLuv badge

Starší příspěvky:
Google Instant dá optimalizaci nový rozměr

S příchodem instantního vyhledávání se objevily názory o smrti SEO. Skutečnost je ale přesně opačná. Očekává se intenzivnější snaha o...

Zavřít