Hledáte komplexní zdroje informací o internetovém marketingu a souvisejících tématech? Na českém webu je ke stažení více zajímavých e-booků, z nichž můžete čerpat. Podívejte se na ty, jenž by vám neměly uniknout.
Některé z níže uvedených publikací stáhnete zdarma, jiné jsou k zakoupení za několik stokorun. Tato malá investice se vyplatí, protože se z e-knih dozvíte minimálně stejně informací jako z průměrného školení, které stojí o několik řádů víc.
Až na Marketing Festival jsou v seznamu uvedeny e-booky, které jsem četl a mohu je doporučit z vlastní zkušenosti.
1. E-shop Kniha
Několikasetstránkový dokument z klávesnice zkušeného e-shopaře. Jan Kalianko provozuje největší internetový obchod s obuví u nás SvětBot.cz. Jeho E-shop Kniha vás postupně provede životním cyklem obchodu od prvotního plánování až po účinný marketingový mix. Každá kapitola obsahuje také osobní pohled autora na danou oblast. Nechybí ani informace ze zákulisí provozování obchodu, se kterými se na většině školení nesetkáte.
2. Marketing bez reklamy
Praktická publikace od marketingové kouzelnice Madly Čevelové je cílená především na menší podnikatele a živnostníky. Přináší jasný pohled na to, že marketing není jen placená reklama a inzerce. Čtenář se dozví, že účinná propagace naopak představuje souhrn mnoha dalších možností, jak bez nutnosti vyhazování peněz efektivně získávat zákazníky, budovat jméno a vytvářet dlouhodobou hodnotu. Mezi tyto možnosti patří například Inbound marketing, webináře nebo networking. Další části jsou věnované jiným klíčovým prvkům včetně cenotvorby.
3. Inbound marketing – vše, co jste chtěli vědět
Hájednička vydala zdarma ucelený dokument o Inbound marketingu. V rychlosti jsou zmíněny nezbytné úvodní informace, po nichž následuje výčet způsobů, jak získávat cílené návštěvníky a vytvářet komunitu okolo vašeho obsahu.
4. Obsahový marketing – Nakrmte internet vaším obsahem
Rozsáhlý e-book z dílny autorů Včeliště. Najdete v něm informace o významu obsahového marketingu a praktické tipy, jak s ním začít. Na konci jsou uvedeny rozhovory se známými copywritery a tvůrci obsahových strategií.
V současné době autoři pracují na nové verzi publikace. Můžete si ji zarezervovat. Jakmile bude k dispozici, dostanete upozornění.
5. Pište jako copywriter
Ottův e-book na pokračování. Autor sází na stručnost a maximum klíčových informací osekaných až na kost. Zapomeňte na balast, jaký se nachází v průměrných publikacích. V každém díle najdete know-how týkající se nejen psaní textů, ale i budování značky a komunity čtenářů.
6. 10 sekund rozhodne
Za tímto e-book stojí Radim Hasalík a spoluautoři. Je určen spíše začátečníkům a podnikatelům, kteří nemají s marketingem příliš zkušeností a nechtějí se spálit. Po přihlášení k odběru vám každý týden přijde jedna kapitola. V současné době má e-kniha přes 500 odběratelů.
7. Marketing Festival – úvod do internetového marketingu
Přiznám se, že jsem tento e-book ještě nečetl. Nicméně vycházím z toho, k jaké příležitosti vyšel a o čí práci se jedná. Marketing Festival, největší oborová akce u nás, kterou se podařilo zorganizovat Jindřichu Fáborskému, je zárukou kvality. První recenzi této publikace si můžete přečíst zde. E-book je společným dílem více významných autorů, mezi něž patří Marek Prokop, Martin Snížek a další.
Účastníci festivalu získají e-book zdarma. Ostatní si ho mohou koupit včetně videozáznamů za 500 Kč.
Četli jste některý z uvedených e-booků nebo jiný, který zde podle vás chybí? Napište jej prosím do komentářů.