View Sidebar

Kategorie blogu: Seriál E-shop prakticky

EET pro e-shopaře i prodejce e-produktů – za kolik a kdy?

EET má pověst strašáka. Ani sami úředníci neví, co všechno elektronická evidence tržeb obsáhne, na druhou stranu by se mělo jednat „jen“ o jednoduché zasílání dat na úřad a následné získání údajů pro vystavení dokladu… Nabízí se tedy otázka, kolik bude nasazení EET stát a zda bude stejně snadné (nebo náročné) pro velké i menší hráče.

Přináším shrnutí dosavadních informací a také vyjádření e-shopařů a prodejců virtuálních produktů k tomu, jak si s EET poradí. Vybere se díky EET více na daních? Část (on-line) podnikatelů má dost házení klacků pod nohy a přesouvá podnikání jinam.

Nezbytné informace pro e-shopaře

Pohybujete se v oblasti internetových obchodů a hledáte vhodné zdroje informací? Pak právě vám se hodí následující seznam.

Vše, co potřebujete vědět o optimalizaci vašeho e-shopu pro vyhledávače

Provozujete internetový obchod? Chcete zlepšit pozice ve vyhledávačích a mít více spokojených návštěvníků? Podívejte se, zda jste pro svůj e-shop zajistili vše podstatné.

Jak prodat dražší zboží ve vašem e-shopu?

V době srovnávačů cen se mnoho českých e-shopařů snaží útočit nejnižší cenou. Chytřejší obchodníci postupují jinak. Jaké jsou fungující postupy pro prodej dražších produktů?

Způsob zvýšení zisku e-shopu č. 5: Rychlejší načítání stránek

Rychlost načítání stránek je často opomíjený faktor, který však může mít velký vliv na obchodní výkonnost webu. Shopzilla zvýšila tržby o 12 % po provedení základních změn. Podle případové studie KISSmetrics stojí sekundové zpoždění u komerčního webu, který vydělává 2 000 Kč denně, okolo 50 000 Kč za rok. Podívejte se na několik jednoduchých způsobů, jak zrychlit váš web.