View Sidebar
14 klasických způsobů linkbuildingu

14 klasických způsobů linkbuildingu

Říjen 31, 2012 3:28 pm0 comments

Souhrn známých a „provařených“ metod vytváření zpětných odkazů. Nemají zázračný efekt, používá je každý, ale při trpělivém přístupu zvyšují návštěvnost stránek.

Známé možnosti linkbuildingu:

1. Oslovení tematických webů

Za účelem nákupu reklamního prostoru, odkazů, PR článků… Vedle přímého efektu je plusem získání lepšího přehledu o dané oblasti.

Běžné oslovení vhodného projektu může přerůst v pokročilejší způsob linkbuildingu – spolupráci mezi weby.

2. Registrace do katalogů

Dříve samozřejmá činnost postupně ztratila na efektivitě. Významných katalogů na českém webu je v současnosti málo. Registraci lze dnes brát spíše jako způsob, jak dát vyhledávačům o sobě vědět.

3. Výměna odkazů

Po registraci do katalogů další známá možnost.

Pravidla výměny odkazů:

  • Používejte 3cestnou výměnu odkazů (nebo více)
  • Partnerské stránky se spoustou odkazů jsou neefektivní

4. „SEO články“

Služba, která má nějaký smysl především tehdy, vkládáte-li do „PR webů“ vždy unikátní článek.

Přejít na: Seznam PR webů s unikátními články »

5. Linkovací systémy

Záložky jsou rychlý způsobem, jak zvýšit návštěvnost:

Kromě tradičních záložek se hodí i button typu „Doporuč příteli“ pro odeslání e-mailu apod.

6. Diskusní fóra

Fóra umožňují získat zpětné odkazy z příspěvků a někde i z uživatelského podpisu nebo jiného zdroje.

Přejít na: Seznam diskusních fór pro linkbuilding »

7. Komentáře

Stejně jako u diskusních fór se vyhněte vkládání zbytečných příspěvků ve stylu „Super článek, díky“. Váš příspěvek musí být smysluplný a k věci.

8. Blogy zdarma

Využijte zaběhlých systémů a vytvořte si blog na známé platformě. Ze začátku tak získáte odkazy z významného zdroje. A návštěvníky zadarmo.

Příklad: blog.idnes.cz

9. Články na jiných blozích a webech

Je vám blízký nějaký oborově spřízněný web? Požádejte jeho provozovatele o možnost publikovat vaše články. Vy oslovíte již existující čtenářskou základnu. A provozovatel získá nový obsah zdarma.

10. Mikrostránky

Mikrostránky se dají využít různě. Nabízí se produktové weby, způsob prezentace novinky na trhu nebo i další možnosti. Vždy záleží na celkovém podání.

Aneb není „mikrostránka“ jako mikrostránka.

11. Nákup odkazů a reklamy

Při placené variantě linkbuildingu vybírejte obezřetně a zaměřte se na to, jak, kdy a kde se váš odkaz objeví. Vyhledávače nemají nákup linků rády. Při odhalení nebudou v lepším případě na takové odkazy brát ohled, v horším vás penalizují.

12. RSS agregátory

Pokud máte pravidelně aktualizovaný obsah, vložte váš RSS zdroj do agregátorů:

Přejít na: Seznam RSS agregátorů »

13. FAQ servery

Weby, na kterých návštěvníci pokládají dotazy, hledají odpovědi na své otázky a odpovídají ostatním, představují dobrý zdroj návštěvnosti i příležitost k získání zpětných odkazů. Důležité je šikovně vložit link a vyhnout se nálepce spamera.

Přejít na: Seznam FAQ serverů »

14. Sociální sítě

O „sociálním SEO“ se mluví stále více. Vyhledávače věnují pozornost tomu, co je oblíbené na sociálních sítích. Je zde mnoho možností, jak zvýšit návštěvnost – od sdílení uživatelů po agregátory typu .

Předností sociálních sítí je, že v mnoha oborech ještě nejsou příliš rozšířené. Fanpage na Facebooku má kdekdo, ale tím to většinou končí. Otevírá se možnost pracovat s komunitou a získat náskok oproti konkurenci.

Nabídka SEO a linkbuildingových služeb

Zaujal vás článek? Sdílejte ho:
                    
Share Button

Leave a reply


Anketa – je pro vás (nej)nižší cena rozhodující pro nákup v e-shopu?

CommentLuv badge
Starší příspěvky:
Jak probíhá návrh strategie linkbuildingu
Jak probíhá návrh strategie linkbuildingu

Správně vedený linkbuilding není náhodný proces. Rozhoduje v něm více faktorů, které na sebe navazují a zároveň se vzájemně ovlivňují....

seo
Nový nástroj pro distancování se od zpětných odkazů

Po vzoru Bingu Google nedávno představil novou součást Webmaster Tools určenou pro distancování se od zpětných odkazů. Jaké jsou jeho...

11-01_minimalism_web_design_ld_img
Minimalismus jako výchozí princip tvorby webu

Dnešní svět je rychlejší. Uživatelé internetu mají pocit, že jsou ve spěchu. A existuje jediná jednoduchá možnost, jak jim vyjít...

Zavřít