Jedním z hojně zmiňovaných příspěvků z Marketing Festivalu byl skvělý návod od Martina Šimka na automatické vkládání nalezených textových zmínek do Google tabulek. Pokud vás tato metoda marketingu zaujala, ale nemáte s monitoringem zmínek zkušenosti, doporučuji navštívit workshop Miloše Hamsy. Dozvíte se (a naučíte), jak z monitoringu vytěžit maximum.
Ušetřete každý měsíc hodiny práce. Nový Marketing Miner je tady
Před časem vtrhl do světa on-line marketingu našlapaný soubor nástrojů nazvaný Marketing Miner (zkratka MM). A je to jen pár dní, co jeho autor Filip Podstavec představil vylepšenou verzi tohoto systému, který si zachoval funkce svého předchůdce a přidal k nim i řadu dalších. K čemu je nový MM určen, co nabízí a proč díky němu můžete ušetřit desítky nebo i stovky hodin každý měsíc? Přečtěte si rozhovor s jeho tvůrcem.
Vše, co potřebujete vědět o hledání odkazových příležitostí
Vybrali jste konkrétní způsoby linkbuildingu, ale nevíte, kde začít? Máte v plánu publikovat v on-line magazínech, stínovat konkurenci a najít nové partnery, jenže netušíte, koho a jak vybrat? Podívejte se, jak najít konkrétní odkazové příležitosti.
Zpětné odkazy zdarma – kompletní seznam tipů
Pokud se věnujete propagaci vašeho webu, může se vám hodit následující seznam. Pojem zpětné odkazy zdarma je sice dost zavádějící, protože vždy investujete vlastní čas (a v ideálním případě máte vytvořenou strategii linkbuildingu), ale uvedené metody se mohou hodit jako zdroj inspirace.
Linkbuilding pro neziskovku je otrava, zábava a skvělá zkušenost
Díky webu Umsemumtam jsem před časem navázal spolupráci s projektem Nekupuj. Adoptuj!, který je zaměřen na osvětu v oblasti adopce zvířat z útulků. S provozovateli neziskovky se nám podařilo publikovat příspěvky v tištěných i on-line médiích včetně iDNES.cz, najít různé typy partnerů, ale i dostat se do televize nebo úspěšně oslovit politiky. Spolupráce přináší zajímavé výsledky. Na druhou stranu nic není zadarmo a ani u propagace dobročinné organizace nejde vše snadno.