Pokračování článku o vedení úspěšného blogu vydávám jako e-book, který je k dispozici zcela zdarma. Dokument obsahuje jak již publikované tipy a jejich zbývající polovinu, tak i několik bonusových částí.
Stáhněte si zdarma e-book 50 + 5 způsobů, jak proměnit blog v generátor zakázek
50 způsobů, jak proměnit obyčejný blog v generátor zakázek: část první
Blog představuje tradiční marketingový nástroj. Ve vybraných oborech je prakticky nepostradatelný. V souvislosti s posledními trendy a nástupem sociálních sítí se však začalo mluvit o tom, že tento specifický druh webu ztrácí význam. Skutečnost je přesně opačná – nové formy distribuce obsahu v kombinaci s kvalitními příspěvky jsou jistou cestou, jak přitáhnout pozornost zákazníků. Podívejte se na první část návodu, jenž shrnuje fungující způsoby vedení úspěšného blogu.
15 způsobů, jak vytvořit kvalitní obsah i když nemáte inspiraci
Ztráta inspirace se čas od čas dostaví u každého. Ale i této situace lze využít. Existuje několik univerzálních způsobů, jak postupovat.
Vydat se cestou kritiky a bulváru, nebo se poprat s vytvořením hodnotných stránek?
K vybudování navštěvovaného webu se není třeba trápit s vytvářením unikátního, přínosného obsahu. Často stačí jen něco vtipně zkritizovat. Která cesta je ale lepší? Vymýšlet a být užitečný, nebo jen poukazovat na nedostatky?
4 tipy pro kvalitní webový text
Text je nejdůležitější část webu. Pokud je kvalitně napsaný, udělá z náhodného kolemjdoucího stálého čtenáře. Dobrý text dokáže zvýšit návštěvnost, přilákat zpětné odkazy a získat nové návštěvníky.