View Sidebar

Kategorie blogu: Rozhovory

Jan Kvasnička: „Většina e-shopařů škodí sama sobě“

Jan Kvasnička: „Většina e-shopařů škodí sama sobě“

Nedávno jsem narazil na sérii zajímavých případových studií, které upozorňovaly na to, že i základní změna konverzních prvků na stránkách dokáže zvýšit tržby o desítky nebo až stovky procent. Odkazy na tyto studie pocházely z přednášky Honzy Kvasničky, odborníka na zvyšování obchodní výkonnosti webů. Jelikož tato oblast zajímá i mě a naprostou většinu mých klientů, oslovil jsem Honzu a trochu ho vyzpovídal.

Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Přečtěte si názory odborníků

Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Přečtěte si názory odborníků

Vánoční sezóna je opět tady. E-shopy ohlašují zvýšený zájem zákazníků. Jak uspět v konkurenčním prostředí? Jsou nejlepší cestou nízké až nejnižší ceny, nebo skvělé služby a prozákaznický přístup? Vyzpovídal jsem několik odborníků, kteří přispěli svými názory na toto téma.

Martin Hausenblas o spojení moderních technologií, autonomní dopravy a marketingu

Martin Hausenblas o spojení moderních technologií, autonomní dopravy a marketingu

Tento rozhovor se svou tématikou lehce odlišuje od jiných příspěvků na blogu. Přesto pojednává o nových trendech i efektivním marketingu. Internetový gigant Google realizuje v posledních letech své plány na poli autonomní dopravy. O co konkrétně se jedná a co je vůbec autonomní doprava? Přečtěte si rozhovor s Martinem Hausenblasem, průkopníkem tohoto trendu v ČR.

SEO, linkbuilding a Inbound marketing pohledem expertů

SEO, linkbuilding a Inbound marketing pohledem expertů

Jak z investic do webu vytěžit maximum? Vyplatí se jednostranný přístup a honba za pozicemi, nebo je vhodnější komplexní řešení? A jaká je vůbec budoucnost SEO a SEM? Přečtěte si názory předních českých expertů.

Rozhovor s Janem Linhartem

Rozhovor s Janem Linhartem

SEO se průběžně mění a vyvíjí. Jaká je jeho budoucnost? Stačí dnes jednou za rok zaplatit „tu optimalizaci“, nebo je potřeba komplexní přístup? Přečtěte si názory odborníka a jednatele společnosti SEO Linhart.