Pokud se věnujete propagaci vašeho webu, může se vám hodit následující seznam. Pojem zpětné odkazy zdarma je sice dost zavádějící, protože vždy investujete vlastní čas (a v ideálním případě máte vytvořenou strategii linkbuildingu), ale uvedené metody se mohou hodit jako zdroj inspirace.
- Interní prolinkování a vhodná informační architektura webu
- Stávající dodavatelé
- Jiní stávající partneři (včetně charity)
- Sociální sítě
- Videoservery, weby s fotografiemi atd.
- Profily na jiných webech
- Budování partnerství místo výměny odkazů
- Vlastní weby
- Převezměte cizí web
- Broken linkbuilding
- Monitoring zmínek a napsání si o odkaz
- Nabídněte alternativu těm, kteří odkazují na vaši konkurenci nebo podobné subjekty
- Guest blogging
- Udělejte rozhovor nebo jiný příspěvek s někým významným
- Nechte se sebou udělat rozhovor / spolupracujte
- Poskytněte někomu referenci
- PR weby a tiskové zprávy
- Mikrostránky
- Blog
- QA weby
- Komentáře
- „Krádež“ návštěvníků velkým webům – vkládání recenzí, odkazů apod.
- Odkazujte (nejen) pro získání trackbacků
- Inzeráty
- Aukční a prodejní weby
- Registrace do katalogů
- Přidání do RSS agregátorů
- Linkovací systémy
- Diskusní fóra
- Kritika webů
- Poradny
- Obsah nebo něco jiného zdarma výměnou za odkaz (včetně zapůjčení produktu / vyzkoušení služby)
- Odkaz v kopírovaném obsahu
- Pořádejte nebo se zúčastněte různých soutěží
- Toplist.cz, SEO analyzátory a další systémy
- Podpisy v e-mailu, v e-dokladech
- Odkazy z her a aplikací
Víte o dalších metodách, jak s minimálními náklady získat zpětné odkazy?
at 4:17 pm
Advergaming – odkazy do svojich existujucich hier. Ak sa to teda da pocitat. Odkazy vlozene do cenovych ponuk, faktur. Ak sa nepozerame na technicku stranku spatnych odkazov. Zo softwerov.
at 11:38 pm
Mikuláš: děkuji, doplnil jsem do seznamu.