View Sidebar

Kategorie blogu: Obsahový marketing

Copywriting není pouhé psaní textů – díl 2

Přináším druhou část multirozhovoru o copywritingu. Přečtěte si názory dalších zkušených psavců a markeťáků na téma, co vlastně (web) copywriting je a jak může zvýšit zisk webových stránek.

Copywriting není pouhé psaní textů. Je o marketingovém myšlení

Když chcete pravopisně bezchybný text, oslovte učitelku češtiny. Když chcete i prodat, oslovte copywritera. (Web) copywriting je o plnění obchodních cílů a návratnosti investice. Je o prodeji, vzbuzení zájmu a budování značky. Přesto je copywriter mnohými vnímán jen jako ten, kdo zajišťuje „nějaký obsah“ na firemní blog nebo do newsletterů. Jaký je tedy rozdíl mezi copywritingem a obyčejnou tvorbou obsahu? Podívejte se, jak to vidí známí psavci.

6 rychlých kroků, jak zvýšit zisk vašeho webu

Většina činností vedoucích k lepším (a výdělečnějším) stránkám je během na dlouhou trať. Existují ale i snadné a rychle proveditelné kroky. Vyzkoušejte několik z nich.

Obsahový marketing prakticky: jak využít již publikovaného obsahu?

Investujete do tvorby článků, návodů nebo jiného obsahu? Oživte výsledky své dřívější práce pomocí osvědčených metod.

Obsahový marketing – 10 univerzálních pravidel

Přilákání zákazníků na kvalitní obsah je výhodnější než nákladná reklama. Na druhou stranu je tvorba takového obsahu během na hodně dlouhou trať. Výsledky přijdou až po čase. Chcete se pustit do tohoto druhu marketingu, ale nevíte, jak na to? Podívejte se na seznam základních pravidel.