View Sidebar

Kategorie blogu: Rozhovory

Novinky na Seznamu a jak vyhledávač reaguje na spam nebo nakoupené odkazy

Vyhledávání – Seznam.cz

Seznam v posledních týdnech ohlásil řadu změn. Vedle spuštění analytické služby Reportér se na poli vyhledávání jedná o avizované lepší pochopení dotazů nebo boj proti spamu a nekvalitním odkazům. Co všechno Seznam chystá? A jak přistupuje k profláklým SEO fíglům nebo nákupu odkazů?  Na to odpovídá konzultant vyhledávání českého vyhledávače Dušan Janovský (@janovsky).

Ušetřete každý měsíc hodiny práce. Nový Marketing Miner je tady

Marketing Miner

Před časem vtrhl do světa on-line marketingu našlapaný soubor nástrojů nazvaný Marketing Miner (zkratka MM). A je to jen pár dní, co jeho autor Filip Podstavec představil vylepšenou verzi tohoto systému, který si zachoval funkce svého předchůdce a přidal k nim i řadu dalších. K čemu je nový MM určen, co nabízí a proč díky němu můžete ušetřit desítky nebo i stovky hodin každý měsíc? Přečtěte si rozhovor s jeho tvůrcem.

Nikdy nevyhazovaly peníze za služby agentur a konzultantů – a jsou úspěšné. Rozhovor s majitelkou Správné podprsenky

Správná podprsenka.cz

Cílem podnikání je zisk. V ideálním případě ale také to, že svou prací žijete a že vás baví. Před časem jsem narazil na web, jenž přesně tohle splňuje. Jedná se o projekt Správná podprsenka.cz. Přečtěte si rozhovor s jeho majitelkou o tom, jak se jí podařilo přeměnit web zaměřený na osvětu v oblasti spodního prádla na výkonný obchodní model.

O výhodách i nevýhodách affiliate marketingu s Máriem Roženským

Mário Roženský

Affiliate marketing je plnohodnotný obchodní model. Přesto se mu u nás dostává méně pozornosti, než kolik si zaslouží. Situace se ale mění k lepšímu, na čemž má zásluhu osvěta odborníků. Jedním z nejznámějších affiláků u nás je Mário Roženský, který také provozuje úspěšný provizní software AffilBox.cz. Přečtěte si jeho doporučení a tipy pro obchodníky a partnery i názor na současnou affil scénu.

Adam Jurák: „Trendy se mění stále rychleji, objem on-line nákupů roste, a tomu se musíme přizpůsobit“

Adam Jurák

Když přijde řeč na sdělování obchodní výkonnosti vlastního webu, většina obchodníků jen tiše sedí a čeká, s čím přijdou druzí. Málokdo má odvahu otevřeně prezentovat svá data. Z hlavy mě napadá Vlasta Vávrů, který se řídí heslem „Jen ať nás konkurence sleduje a kopíruje, než udělá první změny, my zase budeme dál.“. Druhým člověkem je Adam Jurák – markeťák a analytik v e-shopu SportObchod.cz. A právě s ním jsem měl příležitost udělat rozhovor nejen o e-shopech.