View Sidebar

Kategorie blogu: Seriál linkbuilding prakticky

Broken linkbuilding – originální způsob linkbuildingu č. 38


Broken linkbuilding

Broken linkbuilding je pokládán za nejlepší metodu white-hat linkbuildingu – získávání odkazů v souladu s pravidly vyhledávačů. Spočívá v nalezení nefunkčních odkazů a jejich náhradě za odkazy směřující na nás.

Originální způsob linkbuildingu č. 37: Hlídejte si svůj obsah

Následující způsob linkbuildingu je skvělý v tom, že se dá z velké části  zautomatizovat. Navíc vás upozorní na nefér praktiky. Jak to tedy funguje? Užitečné nástroje za vás budou hlídat váš obsah, a pokud narazí na plagiáty, zašlou vám zprávu. Následně můžete kontaktovat viníka s požadavkem odkázání na původní zdroj.

Originální způsob linkbuildingu č. 36: Recenze a hodnocení

Odkazy na externí recenze – ČSFD

Následující způsob linkbuildingu ocení nejen majitelé magazínů a bloggeři, ale při správném použití i majitelé firemních webů nebo e-shopů. Podívejme se, jak získat odkazy díky zhodnocení něčeho, co je pro vaši cílovou skupinu zajímavé.

Originální způsob linkbuildingu č. 35: Monitoring zmínek

Každý obchodník (a provozovatel webu) by měl vědět, jak o něm mluví jiní lidé – zákazníci, partneři, konkurenti a další. K tomu se hodí monitoring zmínek. Tuto činnost využijeme i v linkbuildingu.

Originální způsob linkbuildingu č. 34: Zalévání stromků

Jednou z nejcennějších věcí na linkbuilderovi není schopnost používat různé nástroje. Je jí velká databáze kontaktů a schopnost rozpoznat, kdy se investice vyplatí. To přímo souvisí se zaléváním stromků. Pod tímto termínem se skrývá spolupráce nebo podpora momentálně sice menších, ale nadějných projektů, které mají potenciál stát se velkými a významnými.